Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2017

ΈΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΆΝΕΡΓΟ ΑΔΕΛΦΟ ΜΑΣ !!!

ΕΛ. ΣΚΕΨΗ -  ΜΑΣ ΕΣΤΑΛΕΙ ΜΕ ΕΜΕΙΛ . 

ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ.

ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ .

Ευλογημένη καλησπέρα ,χρόνια πολλά καλή χρονιά να έχετε. 

ΕΙΜΑΙ ΆΝΕΡΓΟΣ ΠΑΤΈΡΑΣ ΧΩΡΙΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΊΑ, ΈΧΩ ΔΥΟ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΑΔΥΝΑΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΈΞΟΔΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΖΗΤΙΑΝΟΣ, ΦΤΙΑΧΝΩ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΩ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΉΣΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΜΟΥ, ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ;

ΣΑΣ ΕΚΛΙΠΑΡΩ. Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΛΟΓΕΙ ΌΛΟΥΣ. ΣΑΣ ΕΧΩ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΕΧΕΙ ΚΡΥΨΟΡΧΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΊΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΊΟΥ. 

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΌΗΣΗ ΣΑΣ .

 ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ (0026.0233.13.0201283530 ) τράπεζα γιουρομπανκ.ΣΚΕΝΤΖΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΥ. 

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ( 6980861363 ) ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΣΗΜΕΙΩΣΗ - ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ.

Tα θέματα που αναρτούμε δεν σημαίνει πως συμφωνούμε σε όλα .
Μας στέλνονται απο διάφορα σαιτ μπλογκ και αναγνώστες.
Η ελεύθερη σκέψη απο το 2010 έχει παραμείνει στη μπλογκόσφαιρα αταμπέλωτη και ανεξάρτητη χωρίς κλίση σε κάποιο πολιτικό κόμμα και έτσι θα συνεχίσει .
Θα παρακαλούσαμε στα σχόλια να μη γράφετε με Greeklish .